LAWAK-Lelaki Hansome vs Lelaki Tak Hansome

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool gila...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yang diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan itu!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mahu bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mahu bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

P/s: Kepada lelaki2 tak hensem...jangan kecik hati pulak ye :-)

11 comments:

paan said...

hahahaha.memang betul apa yang ko cakap...kalo kena kat laki hensem.think positive jer...kalo tak hensem,duk think negative

Nur Ili Athirah said...

heheheheheheheh..
mcm betul jer..
tapi x adil la kan mcm ni..
setiap lelaki ada kelebihan dan kekurangan...

qe runk said...

klaka~

cUtErUbYgUrL said...

heheheheh.....x thn nak glk. klakala~

. .cenierA. . said...

esh3..kejam2..
huhu

nurAmalina said...

gile ahh... cian laki x encem tu...hahhahahahha adoiyai.... dah gelak gila2 nih... ihihhiihihihhi x pe sabaw je laki2 kat luar sana... suma sama ja....

Putera Feroz said...

nasib baik aku.....huhuhu

Chez Choco-Latte said...

eyh, ad yg versi girls larr, ce try cari ~ ;p

ieyka faeza :D said...

klakar tp cian lark pulak kat mamat tak ensem tuo. .

Aturm0tivE Pr0digY said...

ish, kejam. xdela btl sgt...
snanye yg pk cm2 j bajet bgus+perfect...
kan kan kan...

Nurain Sya said...

kesian lelaki yg x hensem dan pompuan yg x cun kan... btw bukan semua lelaki hensem utk pompuan yg cantik dan bukan semua pompuan cantik utk lelaki hensem ok.. dunia is ballance. #thinkpositif