Rahsia mimpi (Haiwan)

Mimpi merupakan mainan tidur yang dialami oleh semua orang. Mimpi juga boleh menjadi petanda kepada sesuatu perkara dalam kehidupan. Dalam artikel 1001rahsiadiri kali ini akan diberikan maksud-maksud mimpi yang berkaitan dengan haiwan...

-Bermimpi tentang babi hutan- alamat akan memperoleh budi dari orang lain
-Bermimpi melihat buaya - mendapat kecelakaan dari musuh yang tidak disangka-sangka
-Bermimpi melihat kambing -alamat mempunyai kesihatan yang baik dan keluarga yang disayangi
-Bermimpi naik kuda -akan mendapat kemuliaan
-Bermimpi digigit ular -akan mendapat jodoh
-Bermimpi dikejar ular -alamat akan jodoh kelak yang lebih cantik/tampan
-Bermimpi mendapat burung -akan mendapat isteri (jika belum berkahwin)
-Bermimpi digigit nyamuk -alamat kurang baik
-Bermimpi bercakap-cakap dengan haiwan -alamat impian nya akan terkabul
-Bermimpi melihat anjing -alamat akan memperoleh kebahagian
-Bermimpi mendengar angsa berbunyi -bermaksud akan menerima nasihat-nasihat yang baik
-Bermimpi melihat kelawar - alamatnya ekonomi dan kewangan diri bakal tergugat (terganggu)
-Bermimpi melihat kupu-kupu -maksudnya kebahagian akan datang dalam kehidupan
-Bermimpi melihat lembu -maksudnya kebahagian dalam hidup tanpa halangan
-Bermimpi melihat lebah mati - maknanya nasib buruk
-Bermimpi didatangi burung gagak di rumah -akan didatangi harta
-Bermimpi melihat tikus berjalan -alamat akan naik haji tanpa peduli apa- apa lagi

Segala yang baik datang dari Allah dan yang buruk dari kelemahan diri kita sendiri.

5 comments:

forumer said...

Peace and howdy?? Wow, masyaALLAH, banyak rahsia2 kat sini eh alhamdulillah. Very nice infos and keep it up dear. Thanx for the link, i will link u back right after this :)

forumer said...

Hhmmm kagum gak saya, masyaALLAH. macam mana awak boleh ada banyak2 ilmu rahsia ni eh? hehe

iirrah said...

salam..nak tanya kalau kita bermimpi org yg kita pernah cinta n sayang tapi realitinya dia tak cintakan kita dan dah lama terputus hubungan,dalam mimpi tu dia sayangkan kita dan nak ajak kawin apa maksudnya ye..?

dayana said...

Assalam...nk tny,klu mmpi b'kahwin ngn org y kte cnta n a_n dpt org baru,ap maknany yea..??Realitiny,org y kte cnta 2 x berapa mncntai kte..

nurmala aquila said...

jika mimpi di cabik" burung gagak, erti mimpi tu apa??