10 Tips Melupakan Kekasih

1.Anda tulislah 10 pucuk surat dan anda poskan kat diri anda sendiri, pastu balaslah balik kesemua surat-surat tersebut... Lakukan setiap hari, 3 kali sehari...

2.Jauhkan diri anda daripada filem-filem Hindustan dan juga drama-drama swasta yang tangkap raung

3.Join ruangan berkenalan di dalam majalah-majalah atau buat sesi berkenalan tepi-tepi jalan... . Bukak lah warong khas untuk sesi interview tuh... Alaaa... bunga bukan sekuntum, kumbang lak berlambak lagi..

4.Buat perusahaan menternak itik... Nanti bila itik dah bertambah, pasti akan lupa kat pasangan anda tu, sebab terlalu sibuk menjaga itik-itik gembo... .

5.Sibukkan diri dengan bekerja... Bantai overtime bebanyak... Bila duit dah berjuta nanti, cari ajer yang lain, kawin terus, senang hidup tak payah susah-susah nak sakitkan kepala...

6.pi ngadap cermin yang sememangnya setia ngan anda... buat ler lawak giler yang tak masuk di akal, pastu gelak ler sendiri...

7.Ulang perbuatan nih sampai 3x... ikut tau... Uhh huuu Uhh huuu...

8.Kalo still teringat kat pasangan anda tuh, anda pi cari tangga, alaa cari je lah kat umah mana-mana atau pun bangunan berhampiran, buat-buatlah terjatuh dari tangga, sampai terus hilang ingatan, nescaya ler.. akan lupakan terus pasangan anda tuh... dengan diri sendiri pun anda tak akan ingat lagi..

9.Kalo ingatan anda masih ada, pi je rumah jiran sebelah, minjam tukul, pastu buat ler tak tau sambil ketuk pala sendiri sampailer ilang ingatan...

NOTE: A.kalo jiran anda tak bagi minjam tukul, curikk je, pastu lari ler..takkan dok buat sesi berkenalan ngan jiran anda lak..

B.Kalo susah sangat... hantuk je kepala tu kat dinding rumah, buat ler sampai rasa dah bosan dengan hantukan tuh...

10.Gantung gambar si dia kat dinding .. kutuk, karate, gusti, gigit, mamam, telan... buat lah apa-apa je asal hati rasa pueih..

p/s: amacam?canggihkan idea ni... hehehe. sungguh mujarab... belum cuba belum tahu, dah cuba mesti tak mahu cuba lagi SELAMAT MENCUBA

14 comments:

cUtErUbYgUrL said...

hahahaha....lawak2....ape punye tipsla. menjahanamkan org....hahahahaha

m.i.s.s @yRi'in said...

huhuhu...
baru nak try wat tp nanti wat sengsara diri sendiri lak...huhu

Norina said...

em.. if cuba cnfem jd cwek cute tpi gler...adui.. uat malu ja nnt

"penburuk" said...

best ar tips nie....
wat aku senyum kat depan pc nie sorang2

khaiyisah husna said...

hahahahaha....gelak guling2 aku bace post nih...

eykin said...

haha kelakar la..xpenah dwat owg taw...

Fasya_Aniq said...

IDEA MEMANG DA BERNAS...tapi what if its not working for certain peoples??? hmm..but im willing to try..hehe..=P

Fyqa said...

muahahaha. lawak gila.

nak share :)

nURfaDhiLaH.. said...

tak boleh bla....no 6 memang tak leh blaaaaaaaaaa....ahahaha...lawak2...menghancurkan ade ler~~

Nordyeawatie Sweet said...

apala mcam.......owg crius da nak lupakan kekasih,adake nak p ancurkan diri plak.....adedehh

bp said...

TENGOK MOVIE hbo,spot ,cinemax,max hd.,Tnt movie,nasional geopgrafi.,espn.,spot megamix ,star movie ,disney channel,history channel ,animal planet , discovery channel and more channel free CLICK TO WATCHING
TO LISTEN MALAYSIA RADIO ONLINE FULL LIST RADIO VISIT LINK TO LISTEN
TONTON TV3,TV2,TV1,TVi,JAKIM TV ,MOB TV MALAYSIA,1HUJAU TV CLICK LINK TO WATCHING

Catlover Sue said...

wakakakaka... gelak guling2 da over night shift la kan... jadi fresh gitu...

fiona mansor said...

hurrmm nak lupakan owang,diri yang terseksa..

ezzaty liyana said...

Haha. Laka2 la.