Ayat Tersirat Perempuan

http://1001rahsiadiri.blogspot.com

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

14 comments:

farah aminuddin said...

huhu.. setuju~!

cekwe said...

betol2!!!!

sourplum said...

nice entry
le di jadi kn panduan nih
=)

nisa said...

AHAHAHHA.....sgt stuju

idAti mALek said...

huhu...ase cam btul je....sket2 la....

aSma.mUnshi said...

nombr due sgt laa x betul..kalo org tnye dh mkn ke blum mksdnye org just tnye je..

d.i.m said...

tersangat setuju dengan dasyat...

cik ila said...

haha..cm betul..

matahariku said...

hahhahaha..semua btul...!!sokong...best la yg plg last tu..sesuaiiiiiiiiii...;)

♥sophie♥ said...

haha ! nice !

nurul ain naquiah said...

ha ! betul la jugak . hahak !

bp said...

Watching online movie free  hbo,spot ,cinemax,max hd.,Tnt movie,nasional geopgrafi.,espn.,spot megamix ,star movie ,disney channel,history channel ,animal planet , al jazeerz,patagon channel ,axn channel,max hd,bloomberg tv,tvu music,hbo plus,cartoon network,nicktoon,nickoledoan discovery channel and more channel free CLICK >> LINL WATCHING
NAK DENGAR RADIO  MALAYSIA ONLINE FULL LIST RADIO VISIT LINK >>> TO LISTEN
TO WATCHING TV3,TV2,TV1,TVi,JAKIM TV ,MOB TV ,1HUJAU TV CLICK CLICK >>LINK TO WATCHING
Listen Indonesia radio online CLICK >> LISTEN

Aturm0tivE Pr0digY said...

kebenarannye depends ats org gak...
kl yg jns btrs-trg 2,,, amk jla ap yg dy ckp,,,, xde tsurat tsirat nye....
tp,,,, prmpuan mg suke ckp tapis2... xcept me:B

rashira elek said...

setuju...